ZA HRANICÍ MĚSTA V ČESKOSLOVENSKU
Bratislava
Roku 1956 přešel do Bratislavy vůz číslo 47 z Královopolské strojírny a 43 z dílen Ringhoffer. První vůz před zařazením do bratislavského provozu prodělal několik úprav. Jezdil nejprve pod stejným číslem jako v Teplicích, roku 1961 byl přeznačen na 152 a dále sloužil jako pracovní vůz. Vyřazen byl v roce 1965. Druhá tramvaj dostala údajně číslo 46. Její provoz však není nijak zdokumentován, vyřazena byla do roku 1960.

Zobrazit v plné velikosti
Vůz číslo 47 (47) na konečné Petržalka - Sad (po roce 1956)
sbírka: Jan Horník

Mariánské Lázně
Po zrušení místního tramvajového provozu v roce 1952 přešly do Teplic dva motorové vozy původních čísel 7 a 8, vyrobené ve vagónce Bohemia Česká Lípa roku 1932. V Teplicích byly označeny jako 49 a 50.

Zobrazit v plné velikosti
Vůz číslo 8 (50) na konečné U Hodin (1948)
foto: R. Mach
Zobrazit v plné velikosti
Převoz téhož vozu do Teplic (1952)
sbírka: Jiří Mráz

Most
Letecké útoky za druhé světové války způsobily vysoký správkový stav mosteckých tramvají. Proto byl na výpomoc zapůjčen motorový vůz č. 40. Neboť šlo jen o výpůjčku, sloužil tamní malodráze s původním teplickým číslem. Zvláštností je, že zpět se už nikdy nevrátil. Zrušen byl roku 1952.
Dále přešly do Mostu dva velmi malé vlečné vozy 27 a 28, které získaly nové označení 40 a 43. Stalo se tak roku 1943. Zrušeny byly počátkem padesátých let.

Zobrazit v plné velikosti
Vůz číslo 40 (40) na mezi-městské trati (po 1945)
zdroj: mosteckamhd.cz
Zobrazit v plné velikosti
Bývalé teplické vleky 40 a 43 (27 a 28) v Mostě (po 1943)
zdroj: Atlas tramvají

Ústí nad Labem
Po ukočení provozu tramvají v Teplicích přešly do Ústí nad Labem vozy 6MT č.51 a 52. Ostatní se však oklikou přes Most dostaly také do Ústí nad Labem, ale i dále...

Zobrazit v plné velikosti
Ústecký vůz 128 (55) zastavil u polikliniky (12.8.1968)
sbírka: Jiří Šich

powered by © TELMA 2006